۶ پاسخ

ماکارانی، الویه، آش رشته ، آب گوشت و پیتزا غذا های خمیری یا سرخ کردنی که معده سخت هضم شون میکنه حتی شیر سرد هم سنگینه گرمش کنین بخورین
سعی کن پلویی بخوری مثلا عدس پلو و لوبیا پلو و ...بهترن عدسی سنگینه

سبکه
خیلی مقوی
هم‌ خودت و جنین صبور می‌کنه و وزن میده

ن عدسی سبکه

عدسی خیلی مفیده اتفاقا بخور

غذاهایی که چربه بیشتر سنگینه اتفاقا عدسی خیلی خوبه

فک‌کنم منظور دکترت اینه ابگوشت و کله پاچه و این چیزا نخوری
عدسی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری