۲ پاسخ

دمای بدن ۳۷.۵ زیاده و تب خفیف حساب میشع زیر ۳۶ هم نباید باشه

الان چنده؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی
مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 ۷ ماهگی
مامان آبنباتای قندی مامان آبنباتای قندی ۹ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی