۴ پاسخ

من ساعت ۷ صبح شروع کردم،ادرار ساعت ۷ رو دور میریزی و بعد از اون هر دفعه ادرارو باید تو ظرف نمونه جمع کنی تا ساعت ۷ صبح فردا که اخریش میشه
بدون واسطه هم باید باشه یعنی تو لیوان یکبار مصرف دستشویی نکنی بعد خالیش کنی تو ظرف

اره آزمایش ادراره

اگ بیست و چهارساعتس باید بیست و چهارساعت تمام ادرارتو جمع کنی ببری بدی ازمایشگاه

فک کنم ادراره دیگه چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی