من ساعت ۷ صبح شروع کردم،ادرار ساعت ۷ رو دور میریزی و بعد از اون هر دفعه ادرارو باید تو ظرف نمونه جمع کنی تا ساعت ۷ صبح فردا که اخریش میشه
بدون واسطه هم باید باشه یعنی تو لیوان یکبار مصرف دستشویی نکنی بعد خالیش کنی تو ظرف
اره آزمایش ادراره
اگ بیست و چهارساعتس باید بیست و چهارساعت تمام ادرارتو جمع کنی ببری بدی ازمایشگاه
فک کنم ادراره دیگه چیز خاصی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.