مامانا تازگیا معدم ترش می‌کنه از چیه؟

۹ پاسخ

وای نگو دو سه هفته درگیرش بودم الان تازه بهترم

عادی هستش عزیزم منم از الان ترش میکنه دکتر گفت موقع دراز کشیدن سرت 10 سانت بلند تر از بدنت باشه و اینکه گفت حتما آدامس استفاده کن واقعا آدامس خیلی جواب

بخاطر بارداریه جنین رشد می‌کنه به معده فشار میاد

شاید بخاطر رشد موهاشه نمی‌دونم از چند هفته ای موخای بچه رشد میکنه ولی میگن اونجا خیلی اسید معده بالا میزنه

میگن بچه مو در میاره معده درد و ترش میکنه

وای وای نگو معده من انقدر ترش میکنه امونمو بریده

منم دیگه اسید معده برگشته

بچه بزرگ‌میشه فشار میاره

هم چنین منم دارم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری