کسی بوده تا آخر بارداری شبی یکی شیاف بزاره

۸ پاسخ

هر۸ ساعت😏

من از ۸ هفته دارم میذارم از ۱۸ هفته شد روزی ۳تا😕😆

اره روزی دوتا 😁

نه عزیزم از شیاف نیس همورویید خود شیاف میدونستی باعث میشه شکم خوب کار کنه پروژسترون؟باز از دکتر بپرس اگه اوکی داد واژینال بزار

اره من از ۱۲دارم میزارم تا آخرم باید بزارم

بله من سربارداری قبلیم

من یکی میزاشتم که ۲۰ هفته انقباض داشتم و الان روزی دوتا میزارم

آره من

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری