۲ پاسخ

والا من دیروز بردم پیش دکتر مجابی یه عالمه دارو تقویتی نوشت علاوه بر مولتی آهن که بهش میدادم اینا رو هم نوشت
ویتامین d3
امگا۳
کلسیم
البته من برای اشتهاش بردم اصلا اشتها به غذا نداره

من این سه تارو میدم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان النا خانم💝✨️ مامان النا خانم💝✨️ ۱۷ ماهگی