بلاخره وارد ماه (پنجم )شدیم 🥴

چجوریه؟زودگذره آیا؟

۷ پاسخ

وای ۵ خیلی دیر گذشت برام خیلی
انشالله ک زود بگذرونی

والا خیلی زود داره میگذره😂

به خوشی بگذره💕💕

اره خداروشکر انشالله ک برای هممون خوب بگذره❤️

منم وارد ماه پنجم شدم

برای من ماه چهارم خیلییی طولانی گذشت ، ماه پنج و شیش زود گذشت برام

من فردا وارد این ماه میشم آن شاالله با دل خوش بگذره

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی قرمز 🎀 مامان ماهی قرمز 🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا💙✨️ مامان آریا💙✨️ هفته بیستم بارداری
مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری