ماه 6ام چجوریه؟؟ زودگذره؟🥲☹️

۸ پاسخ

بهتر از ۵

6 زود تمومه ولی 7 طولانی بود به نظرم

خیلی زود برای من گذشت

زود میگذره
اما ۷ نه🥲

ماهرخیلی خوبیه زودم تمومه

من تازه داشتم خرید میکردم و زود میگذشت برام اوضاع خراب شد 😑

وای من الان فهمیدم سه روز دیگه پنج ماهم تموم میشه میرم تو 6 ماه🥲خدایا شکرت💖

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارلا💗 مامان پارلا💗 هفته بیست‌ونهم بارداری