۵ پاسخ

ان شاالله هر چی که پیش میاد به خیر و صلاح مردم باشه

همه میمیریم من فقط به فکر پسرمم

دیگه بدبخت شدیم و درست هم نمیشه

خدا به بچه هامون رحم کنه

خیلی روحی خستم

سوال های مرتبط

مامان هادی و زهرا👦👧 مامان هادی و زهرا👦👧 ۲ سالگی
مامان رونیکا مامان رونیکا ۲ سالگی
مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی
مامان مهدیار. ایلماه مامان مهدیار. ایلماه ۱ سالگی
مامان پسری*بردیا* مامان پسری*بردیا* ۲ سالگی