۳ پاسخ

سلام من بچم هروقت گشنش شه بیدارمیشه خودش بهش شیرمیدم .بیدارش نمیکنم . سه ساعت .چهارساعت میخوابه .یه وقتا همون دوساعت .

نمیفته نگران نباش .بیشتر چهارساعت شد توخواب بهش شیربده عیب نداره.

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی