۱۳ پاسخ

آره نیمرو میکنم میدم

قدیم همه چی میخوردن بچه ها سالم تر و بهتر از ماها بودن الانا مبگن اینو نده اونو نده

آره آبپز میدم بهش

والا از ۷ ماهگی کامل دادم

اگه سفیده تخم مرغ کامل نپخته باشه برای بچه خطرناکه
ولی اگه کامل پخته بشه هیچ اشکالی نداره
میشه با تست حساسیت بهش داد
من از ۷ ماهگی میدم

بله از 9ماهگی کامل میدم

من دادم از ۸ ماهگی

باورت نمیشه، تو ۷ماهگیش از بهداشت باهام تماس گرفتن که با تست حساسیت سفیده رو به بچه ت بده😄
عزیزم با تست بده دیگه. اگه دیدی خدای نکرده اذیت میشه نده.

والا من ۸ ماهگی ی ذره دادم بش کلی بالا آورد دیگ فقط زرده خورد تا واکسن یکسالگیش‌ ک بهداشت گفت باید بری پیش دکترش نامه بیاری تا واکسنشو بزنیم باید تست سفیده میگرفتی

از ۹ ماهگی با تست حساسیت دادم هنوزم میدم

اره میدم

آره میدم

آره میدم ولی همیشه آبپز دادمش که خوب جوشیده

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان دختر گلی🎀 مامان دختر گلی🎀 ۱ سالگی