سلام کسی اینجا ناخواسته باردار شده؟؟؟

۴ پاسخ

من.

بنام خدا من 😂😂😂 والا قصد شو نداشتم چون شرایطشو نداشتم و سالهاست که پریود نامنظم و تنبلی تخمدان دارم بهش توجهی نمی‌کردم چون میگفتم فعلا که بچه نمی‌خوام چرا برم درستش کنم که بعد هی جلوگیری کنم ولی باز چی بگم شد دیگه واقعا شرایط شو ندارم و فشار روحی بدی دارم

آره عزیزم

خواهرم بود

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری