۸ پاسخ

گلم دور سر دخترتون ۴۳ و نیم بود تو یکسالگب نگفتن کمه؟

سلام عزیزم چطوری خوبی بردی دخترتو دکتر

سلام عزیزم خوبی نبردی هنوز دکتر

من اوایل میرفتم خوب بود الان پیش دکتر باوفا میرم اینم خیلی خوبه

عزیزم دکتر نیک نفس توی بیمارستان مهرگان مطب داره طبقه اول ساعت ۱۲ برو عالیه این دکتر

دکتر باوفا عالی من پسرم مریض بود 4ماه پیش 6تادمتر بردم اما با داروهای دکتر باوفا داد 3روز خوب شد

بله دکتر خوب و قدیمی هستن اما چون یکم آروم حرف میزنن من بردم پیش باوفا

من ک خیلی ازش راضیم خیلی هم وقت میزاره عزیزم

سوال های مرتبط