۲ پاسخ

ن دیگه شما هر وقت پریود شدین باید از 15 قاعدگی شروع کنی.. در ضمن جلو و عقب افتادن پریودی نشونه حاملگی هس البته اگر همیشه منظم بوده ولی مثلا یک سال و دوسال. یا چند ماه جلو و عقب بیفته نشونه حاملگی

عزیزم میشه جواب تایپیک منو بدی

سوال های مرتبط