ازمایش قند بارداری حتما باید صبح زود انجام بشه؟

۵ پاسخ

اگه میتونی خودتوتا۱۰گرسنه نگه داری آره بیشترم میشه البته اگه بری آزمایشگاه خصوصی وگرنه بهداشت۸بایداونجاباشی

باید ناشتا باشی هرچه زودتر بری بهتر

چون چند مرحله هست ک باید ناشتا باشید، هر چی زودتر برین واسه خودتون راحت تره، حداقل ۳ ساعت زمان میبره

حتمنی نداره برای اینکه خودت اذیت نشی زودتر بری بدی بهتره

بله باید از شب ۱۱ اینا هیچی نخوری صبح اولین وقتم بری ازمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری