۵ پاسخ

من شنیدم خیلی خوبه
پسرمن چون رفلاکس داره نمیتونم بهش بدم

فوق العادس هرکی میگه خوب نیس چرتوپرت میگه واقعا خیلی سبک زودهضم وزن دهی ماهی یک کیلو دیگ بیشترازیک کیلومیخوای

بچتون رفلاکسیه؟

والله من دخترموبردم دکترگفتم کم وزنه گیگوزموشت من نصفشوبهش دادم چون رفلاکسیه ترسیدم دیگه ندادم

نه زیاد جالب نیست
یا ببلاک بده که سبک یا اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان معراج و تودلی مامان معراج و تودلی هفته دهم بارداری