# ۳۷ هفته و ۲ روز… ب وقت پیاده روی✌🏻

تصویر
۷ پاسخ

سه روزه شد نی نی😍 زایمان کردی به سلامتی؟
از خودت خبر بده

سلام من ۳۷ هفته وسه روز ولی الان حالم یه جوری فقط دوست دارم بخوابم چرا

خسته نباشی😁✌️
طبیعی شدی ؟ همون بیمارستان ؟

لذت ببر ازین هوا و تنهایی و راه رفتن برا خودت

ماشالله بهت
بمنم انرژی دادیی

ماشاالله خدا قوت 😍❤️🥰

موفق باشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سلین💟 مامان سلین💟 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گوگولی👣❤️ مامان گوگولی👣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان نهال خانومم مامان نهال خانومم هفته چهلم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی