۹ پاسخ

آره نزده چون تو گوگلم ترجمه کردم نزده بود ازچت جی پی تی هم پرسیدم نزده

این هم دومه

تصویر

این صفحه اول

تصویر

عکس بفرستم کسی بلده بدونه کدوم وزنه

چرا تو سونوی آنومالی من وزن و نزده ؟یا زده من نمیدونم

۳۲۰ بود دیروز سونو انومالی دادم

من ۱۸ هفته ۲۱۵ بود

مال من ۱۹ و ۶ روز وزنش ۳۳۷ گرمه من میگم خیلی ریزه ک نیس بنظرت؟

من ۱۹هفته و ۴روز ۳۳۰بود

سوال های مرتبط

خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری