سلام خانما شما تو بارداری باچی شیو میکنید بدنتونو

۸ پاسخ

ن فعلا ک اک بودم ، بیکینی و خیلی با دقت و اروم میزنه برام تو کارش حرفه ای، اما شکمم و نمیزنم

ژیلت

منم ژیلت.😆

من اپلاسیون میرم

ژیلت

من با نوره انجام میدادم هیچ ضرری نداره

ژیلت عزیز

اپیلاسیون میکنم دیرتر درمیاد راحتترم هست

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی