بهداشت میگه ۱۶هفته ۲روزم ولی طبق انتی ۱۵هفتع۶روزم چرا؟

۶ پاسخ

بهداشت چرت میگه
خودش توی گوشی حساب میکنه دقیق نیس
سونو که دادی اون دقیقه برای منم اشتباه میگه

اشکال نداره این ۲ روز در اصل طبق ان اتی درسته

بهداشت چرت زیاد میگه آن تی دقیق ترین تاریخه تمام سونو های بعدی از ان تی حساب میشن

انتی دقیق تره بر اساس رشد بچه میگن

چند روز فرقشونه حساس نشو
امگا بخور حتما هفته ای ۲ تا بخور

شاید بر اساس پریودی حساب میکنه

سوال های مرتبط