سلام.
وزن بچه زیادباشه زود سزارین میکنن؟؟؟

۱۳ پاسخ

نه خودم سزارینی هستم این سونورم رفتم که برگ بستری بده

معلومه ک ن
اونم تومراغه
من قبل زایمان بخاطر فشاربالابستری بودم شهیدبهشتی طرف دوقلو بارداربود گفتن بایدطبیعی بزایی😂

من ۴۲۰۰بود ۳۸و۲روز

بالاتر از چهار فک کنم بله

چند کیلوعه بچتون ؟

اره بیشتر از ۴باشه طبیعتا باید سزارین بشه ادم ولی خیلی مقاومت میکنن

باید بری پیش دکتر یه زیر میزی بدی سزارینت کنه بعد به دلیل وزن بچه بیمه هزینه بیمارستان میپردازه

نه همون ۳۸ اینا سز میکنن

سزارینی هستم خواستم ببینم جلومیندازن یانه؟

شنیدم چهار نیم کیلو ب بالا

سلام....من شنیدم که اگه از 4/5بیشتر بشه میفرستن سزارین

سلام
من شنیدم وقتی وزن بالا باشه سزارین میکن

این برامنم سواله

سوال های مرتبط

مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۱۲ ماهگی