سلام.وزن بچم۱۷۵۰بود خوبه یاکمه؟

۵ پاسخ

خوب من سی هفته ۱۵۰۰بود
موقع دنیا اومدنش هم ۳۲۰۰
اوج وزن گیری توی سه چهار هفته آخر

نرماله

از این ببین

تصویر

یکم کمه

چند هفته؟

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۵ ماهگی
مامان اریاو فسقل مامان اریاو فسقل ۸ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری