۵ پاسخ

نااصلن دردنداشت

آره برا من تو ۳۲ هفته بریچ بود ۳۷ ک‌رفتم چرخیده بود

ولا من هم بریچ بود رفتم پیش مامانهای قدیم بچوروچرخوند

منم ۲۸ هفته رفتم بریچ بود هنوزم بریچه دیگه ۲ هفته دیگه سونو دارم مشخص میشه که بریچه یا نه دکتر گفت شاید بچرخه شایدم نه

تا ۳۶ هفته ممکنه بچرخه

سوال های مرتبط

مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی