۴ پاسخ

زير١ماه بود دخترم وزن نميگرفت شير نميتونست بخوره نوك سينه نداشتم چندبار فرستادنم كلاس اخرشم تجويز شيرخشك كرد اتفاقا شيرخشكاش هم خيلي چرب وخوشمزه بود ولي برو بيا زياد داره

دوقلو دارها

بهداشت که شیرخشک نمیده

محل مااینجوری به اونایی میدن که وضع شوندخیلی بد باشه

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی