پلارژين يا آيورامي؟

۳ پاسخ

هيچكدوم
دكتر پسرم ميگه جلوي سرفه رو نبايد بگيريم اين بچه ها كوچيكن بلد نيستن خلط رو دفع كنن اگه ماهم با دارو جلوي سرفشون رو بگيريم ميشه تجمع خلط و عفونت داخل ريه…

برای سرفه های خلط دار و سرفه های خشک ایورامی خوبه

اگه خلط داره ایورامی
اگه سرفه خشک پلارژین

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۲ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی