ایورامی بهتره برای سرفه ..اگه میتونی هردوتارو بده چون پلارژین هم واسه سرما خوبه
پلارژین دادم تا حالا راضیم
برای سرفه ایورامی بهتره
بنظرم اگه سرماخورده هردو رو بدین
من دارم پلارژین میدم هنوز تاثیری ندیدم روز سومه دارم میدم
من هر دوتا رو دادم هر دوتاهم خبن
من پلارژین دادم یک هفته طول میکشه تا خوب بشه
من پلاژین دادم خوب بوده سریع خوب شده واسه سرما خوردگی گلو درد چه صرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.