سلا مامانا
کی تا حالا کپسول یوموگی به بچه اش داده؟؟؟م

۹ پاسخ

بله کاملا هم راضیم و پیشنهاد میکنم

وای آرزو خیلی برای اسهال عالیه . پسرم یک هفته اسهال بود قطع نمیشد . پیام دادم دکترش گفت قرص یوموگی بگیر یک بار دادم خوب شد

اده خیلی خیلی خوبه همون روز اول که میدی متوجه میشی

اره من دادم

خیلی عالیه

اره من هر وقت اسهاله ی دونش میریزم تو ده سیسی اب میدم با سرنگ سریع بند میاد

برای چیه این کپسول

بله من

بله.

سوال های مرتبط

مامان هلن🌼 مامان هلن🌼 ۱ سالگی