۵ پاسخ

سلام میگم برا واکسن دوماهگی برا اینکه بچه مان تب نگیره چه راه حلی پیشنهاد میکنین چن روز دیگه نوبتم میرسه

آره میتونی. ب من ۲۴ ساعت اول نبر حموم

نبری بهتره سه رو کامل اب نزن

ب من اجازه داد، گف فقط پاشو فشار نده دردش نیاد

ن تا ۳ روز نبرش

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی