اروغ بچه نگیریم چی میشه

۳ پاسخ

هم دل درد میگیره هم ممکنه باعث رفلاکس بشه

دل درد میگیره

برمیگرده تو گلوش خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان آرنیک💙👼🏻 مامان آرنیک💙👼🏻 ۷ ماهگی