اگه اروغ نوزاد رو نگیریم چی میشه

۴ پاسخ

می‌دونم که چقدر سخته اروغ گرفتن ماه اول🤦🏻
پسر من اروغ نمیزد
من بعد از شیردادن بیست دقیقه شیبدار نگهش میداشتم .
الان اوکی شده

دلدرد میشه بی قراری میکنه
ممکنه بالا بیاره

بالا میاله

دلدرد میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آرنیک💙👼🏻 مامان آرنیک💙👼🏻 ۷ ماهگی