خانما تب پسرم ۳۷/۶ خوبه یا بالاس!؟

۵ پاسخ

نترس اونقدری زیاد نیست فقط قطرشو ب موقع بده دیدی دوباره بالاست پاشویه کن.امشبو سختته فردا بهتر میشه ایشالله

لباسشو کم کن بالاتر نره

لب مرزه

خوبه 38/5 یه بالا خطرناکه

هر ۴ ساعت بهش قطره بده تبشم چک کن.یکم داغه. دختر منم همینجوری بود تبش بعد واکسن. روز دومم حتی تبش نزدیک ۳۸ بود بهش هر ۴ساعت استامینوفن دادم تا بعدظهر یکم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان جــانا مامان جــانا ۱۳ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی