۲ پاسخ

نه اصلا تب نداره دمای طبیعی بدن۳۷
استامینوفن اصصصلا لازم نیست

نه تب نداره ک

سوال های مرتبط

مامان rayan🍫🐣 مامان rayan🍫🐣 ۹ ماهگی