۴ پاسخ

تا ۲ روز همون ۴ ساعت بده
بعدش اگه اوکی بود ۶ ساعت

تو درمانگاه به من گفتن دیدی تب و درد نداره نده منم از روز دوم تا ظهر دادم و دیدم تب نداره قطع کردم

نسبت به واكسن٢ماهگي چطور بود؟

بدش تا سه روز باید بدی

سوال های مرتبط