تب ۳۷ خوبه امروز روز چهارمه واکسنشونه

۴ پاسخ

تا 37 خوبه به بالا خوب نیست

تب طبیعی بچه ها 37کلا

پاراکیدو هر هشت ساعت بده

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی