این قرص کی میخوردید هروز یا هرشب

تصویر
۴ پاسخ

بعد از ناهار

عزیزم براتون قرصای دیکه هم نوشتن؟
برامن یدونه قرص نوشتن اونم اسید فولیک و آهن(اسم دارو یادم رفته) برام نوشته هر شب

هر روز

واسه من دکتر نوشته بعد از نهار

سوال های مرتبط

مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان سبحان🥰 مامان سبحان🥰 ۷ ماهگی