۵ پاسخ

واقعا از کی میتونیم بگیریم ک خیالمون راحت باشه میتونه نگهداره یا بگه

ماهگی؟؟
مگه زیر یک سالم از پوشک میگیرن؟؟

۲/۵سال ب بعد بهترین موقع هستش
هم بلده خودشو خوب کنترل کنه هم اینکه ب زبون بیاره

من ۲ سالگی می‌خوام شروع کنم

چند ماهگی ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی