سزارین دوم سختره. از اول؟

۸ پاسخ

نه بابا من ۴۰ روز میش زایمان کردم اونم با فاصع ۲ سال

بنظرمن دومی سخته من هنوز جای بخیه ام درد میکنه

خداکنه دومی راحت باشه

خیلیا میگن اول سخته دوم راحته

دومی سخت تره دردبیشتردارع

شنیدم دومی سختره

دومی برای من سخت تر بود

همه میگن اولی سخت

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی