۳ پاسخ

عزیزم خیلی اسونتره مخصوصا ک میگید بچه اولتون سه سالس منم وقتی پسر دومم دنیا اومد پسر بزرگم سه سالش بود و واقعا اذیت نشدم با اینکه تنها بودم و شوهرم راه دور سرکار بود همشم خونه خودم بودم سخت نبود انگار خدا بهت یخ توانایی خاصی میده من خیلی خیلی سر بچه دومم صبور شدم و پر طاقت برام سخت نبود انشالله واسه شمام راحت بگذره

من دختزم خیلی شیطون بود از روز دوم دل دردای کولیکش شروع شد و رفلاکس شدید😰دومیم هم یه هفته دستگاه بود و از دو روز پیش هم کولیکش به رفلاکسش اضافه شده ولی خب سرایشون راحت تر از قبلیمم چون یه دور تجربه کردم. اگه خانوادت هستن یه مدت محدود بچه اول رو باید بسپزی بهشون حتی شبا بزاری پیششون بخوابه من تا دیشب گذاشته بودم اونجا دیشب پیش خودم بود دوسال و ۷ماهشه

منم تو وضعیت شما بودم ولی بچه اولم هنوز دوسالس نشد ولی بنظرم چون تجربه داریم اسونتر بنظرم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۵ ماهگی