انشاالله به سلامتی 🤲🤲
سلام ایشلا سالم سلامت زایمان کنی
نگران نباشه ۳۷هفته ای
ان شاءالله بسلامتی عزیزم
انشالله به سلامتی هر چی خیره پیش بیاد برات
چند هفته ایی؟؟
چرا سزارین؟
خداکمکت کنه عزیزم بسلامتی باشه
۳۶ هفته نیستی مگه ؟
چجوری زایمان میکنن تواین هفته ؟
یکمی زود نیس عزیزم؟
ان شاءالله هرچی صلاحته بشه عزیزم
بسلامتی ولی زود نیست
طبیعی زایمان میکنی یا سزارین
ان شالله گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.