۴ پاسخ

چون ۳۸ هفته و چند روز سزارین میکنن شما داری میشی ۳۷ هفته و چند روز

منم فردا میرم تو ۳۸ هفته و دکتر ۳ شنبه دیگ نامه عمل داد یعنی پایان ۳۸

۴۰هفته بچه کامل کامل

سزارین رو ۳۸ و خورده‌ای تموم میکنن
طبیعی رو ۴۰
مگر اینکه دردت بگیره یا کیسه آبت پاره بشه.
اگرم میخوای سزارین بشی که بهش زیرمیزی بده تو ۳۸ و ۴ اینا عملت میکنه

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی