۴ پاسخ

طبیعیه دیگه داره از استخون ها مواد کلسیمی می‌کشه
استخون درد برای همنیه
منم دارم

آخه من هیچ مشکل سیاتیک نداشتم از دیروز میگیره ول میکنه

بخاطرسیاتیکه برای منم اینجوریخ

من از گردنم تا ساق دستم
میگن عصبیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری