۵ پاسخ

کاش فقط این دردابود،من درد بیکینی ھم دارم🤦‍♀️🤣

ببین تا وقتی شدید نباشه و همراه انقباض و دل درد نباشه مشکلی نیست.

چون من دوبار سزارین شدم بیمارستان بهم گفتن درد برات خطر ناکه.ممکنه از درون بخیه هات باز بشن.میترسم

من همه جام درد میکنه😂

من کمردردو ندارم ولی لگن درد دارم و طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان محمد نهرو مامان محمد نهرو روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان جان مامان سبحان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری