من جگرمرغ خوردم مشکلی نداره

۷ پاسخ

نوش جونت نترس چیزی نمیشه من تا الان ۳بار خوردم دکترم گفت تا ۴دونه اشکال نداره ولی خواهرم وقتی میخورد مفصل میخورد خداروشکر بچه ش سالمه یک سال و نیم هستش

من همه چیز خوردم فقط اب هویج و جگر نخوردم که واقعا دلم نمیخواست استرس داشته باشم یبار اشکال نداره ولی نخوری بهتره ویتامین آ زیادی داره

جیگر مرغ میگن خوب نیست کلا دیگه نخور

خوب نیست نخوری بهتره

نه میگن جیگرخوبه ولی من دوس ندارم

عزیزم حالا ک‌خوردی دیگ🤣🤣🤣الان می‌پرسی

جیگر سعی کن زیاد نخوری

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی