۳ پاسخ

من سرما خوردم دوتا ماسک میزدم 24 ساعت شبانه روز
تازه شیر خودمم میخوره وابسته ب خودمم هست شب تا صبح چسبیده ب سینم
خداروشکر نگرفت
توصیه میکنم دوتا ماسک بزن انشاالله ک نمیگیره

اگه شیر خودتو نیدی امکانش کمتر و اگه بگیره سبک

من سرما خورده بودم بچمم گرفت ماسکم زده بودم فایده نداشت

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی