من سرما خوردم دوتا ماسک میزدم 24 ساعت شبانه روز
تازه شیر خودمم میخوره وابسته ب خودمم هست شب تا صبح چسبیده ب سینم
خداروشکر نگرفت
توصیه میکنم دوتا ماسک بزن انشاالله ک نمیگیره
اگه شیر خودتو نیدی امکانش کمتر و اگه بگیره سبک
من سرما خورده بودم بچمم گرفت ماسکم زده بودم فایده نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.