۱ پاسخ

ارد برنج و اب
اب بهتره از شیر استفاده نکن الان
ارد برنج نصف قاشق چای خوری تو نصف استکان یا یه استکان هم بزن بعد بزار رو حرارت کم کم قوام پیدا کنه یکم شکر یا نبات سفید هم میتونی بریزی ولی من نمیریختم
بعد کم کم میتونی خرما موز کدوحلوایی اینارو اضاف کنی ک شیرین بشه

سوال های مرتبط