۸ پاسخ

وای عزیزم من که خسته ام خیلی خسته ام .... ذات ریه شده دارو نمیخوره تا بدم و بخوره یه دور بقران میمیرم و زنده میشم ... شوهرم نمیزاره بستری کنم 😭 فکر کن بستری و اذیت هاش یه طرف شوهر که نمیزاره این اذیت هارم بکشه یه طرف دیگه 🥲🥴😐

هی من دیگه رد دادم
از نه شب تا الان غر زد و نق زد آخرش زدم ب سیم آخر داد زدم همسرم بغلش کرد رفت تو اناق من اینقدررر زدم تو سر و صورت خودم جای سالم نمونده تو صورتم
داغونم خستم
تازه امروز تست بارداریم مثبت شد داغونم و خسته

اگه تازگیااینجوری میکنه شایدچشم خورده

چه ربطی داره
دختر منم گریه کنه اروم نمیشه تا یجوری حواسشو پرت کنیم

هر کی گفت بزن تو دهنش بگو این بچه س طبیعیه خواستش رو با جیغ و گریه بگه ،فقط فقط تو صبور باش همه چی حل میشه کاری نکن لج کنه که بیشتر داد بزنه و جیغ بکشه

یعنی لجبازی میکنه؟؟شاید دستتو خونده واسه خواسته هاش جیغ میزنه و گریه میکنه

پسر منم همینه مغزم در د می‌کنه بس گریه میکنه

بچه های مردمم همینن عزیزم

سوال های مرتبط