۱۳ پاسخ

خیلی کار بدی کردی شستی دیگ حنات رنگی نداره براش بیچاره شدی دیگ گول نمیخوره یبار باید ندی و پاش وایسی

من با روش چهار در چهار گرفتم یکم طول کشید ولی راضیم

من رفتم خونه بابام چون شوهرمنم بیحوصلس زودمیگف بچروشیربده من چسب برق زدم ب سینه هام موهم چسبوندم پسرم ب شدت ازموبدش میاد دید دیگ نیومد سمتش

من شیرخشکیه خواهرررررررررررر دوسال و نیمشه هنوز میخوره میتونم از شیر بگیرمش شوهرم نمیزاره و میگه گناه داره غذاش خیلی کمه حداقل شیرو ازش نگیر

دختر من خیلی شدید وابسته بود شبانه روز سینم تو دهنش بود 🙃 قبل عید خواستم تدریجی بگیرم اصلا نتونستم بدتر وابسته شد دیگه دیگه ایام عید تلخک گرفتم زدم هر وقت که بهونه میگرفت و گریه میکرد خوراکیایی که خیلی علاقه داشت بهش میدادم خوراکیای مضر دوتا دونه پفک بستنی شکلات بیسکوئیت هر چی مضره 😑😑 ولی کم خیلی با ماشین تابش میدادیم ۴ شب وحشتناک گریه میکردشدید که اصلا نمیدونستم چطور آرومش کنم نصف شب دو سه تا پفک میدادم دستش تا آروم میشد دکتر قطره ملاتونین نوشت یک ساعت قبل خاب بهش میدادم ارامش میگرفت کمتر گریه میکرد الان تقریبا دو هفته اس از شیر گرفتمش خوابش بهم ریخته ولی خب بهونه شیر خوردن دیگه نداره

باید صبوری کنی اول کمش کن بعد ترکش بده،من اینقدر دوره ها گرفتم سر ترک شیر،اخرش یهویی گرفتم 🥴😢 جیگرم خون شد سه روز پا به پاش اشک ریختم روزا خوب اود شبا اخ یادم میاد جیگرم اتیش میگیره

من چسب برق مشکی ضبدری چند لایه زدم یکی دوبار میخواست بکنه کلی گریه میکرد ولی مقاومت کردم شب اول از ساعت 1شب تا 9صبح سرپا تو خونه چرخوندم و اون گریه کرد خوراکی های مختلف براش گرفتم سرگرمش کردم 20شب 10بار بیدار میشد باید پامیشدم سر پا تو خونه میچرخوندم تا خوابش میبرد
الان بعد از 40روز 2شبه اروم خودش مبخوابه دیگه دهنم سرویس شد ولی دیگه راحت شدم

نوار چسب از اون سیاها بزن ی بار که ببینه دیگه نمیخ‌ادش😬😬

ببین نزدیکت ک شد آه وناله کن بگودردمیکنه بچه هازودباورن واحساساتی
دیگ نمیخوره

همون ی بار ک شستی دیگ فهمیده الکیه

بالاخره که چی؟ باید جیغ و گریه اش رو تحمل کنی

من چسب کاغذی زدم با یه بار دیدن دیگ نخورد

شیرپاستوریزه بده یا مکمل شیرخشک. منم پسر شیر خودم میخوره شیر خشک میدم شیرم کمتر میخوره

سوال های مرتبط