مواد غذایی بچه رو چرا میزارن تو شیشه؟

۲ پاسخ

عصارش بمونه میگن خاصیتش بیشتره
البته من نریختم تاحالا

عصاره اش گرفته میشه و آبش تموم نمیشه میمونه داخل شیشه و‌اون آب خیلی خاصیت داره

سوال های مرتبط

مامان آیلین وآیهان مامان آیلین وآیهان ۸ ماهگی