آمپول چهار ماهگی و تب بالای ۳۷

۳ پاسخ

پاراکید بده روز اول هر چهار ساعت روز دوم هر شیش ساعت
یکم پیاز بزار تو جورابش بپوش تبش بیاد پایین

من از 3بیدارم بچم تب کرده

لعنت بهش

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👑 مامان آریشاه👑 قصد بارداری
مامان Arad🧸🫀✨ مامان Arad🧸🫀✨ ۱ سالگی
مامان کوچولوکم مامان کوچولوکم ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی