۷ پاسخ

عزیزم شروع قطره ی آهن سن خاصی نداره
فقط مربوط به وزن میشه👍
از وقتی وزن نینی دو برابر وزن تولد بشه،
باید آهن شروع کنیم
دلیلش جلوگیری از فقر آهن و جلوگیری از کند شدن مهارت های حرکتی به دلیل اضافه شدن وزن👍
متخصصین اطفال ازوقتی وزن نینی دوبرابر بشه آهن تجویز میکنن،
اما بهداشت تز قدیمی خودش داره، بهداشت میگه
آهن از پایان ۶ماهگی به استثنا:
• نوزادان نارس
•کم وزن(خوب وزن نمیگیرن)
• وزن تولد زیر ۲کیلو و ۵۰۰
🌹🌹🌹🌹

۶ ماهگی

از وقتی وزن بچه دو برابر بشه و 6ماهگی و تشخیص پزک

وزن ک دوبرابر وزن تولد بشه باید بدی.
دکتر برادخترم داده

۶ماهگی عزیزم

دکتر به پسر من از ۵ماهگی داد ۶ماهگی هم‌مولتی

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی